קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

פילדלפיה 7-שכבה מקסיקני לטבול

פילדלפיה 7-שכבה מקסיקני לטבול
פילדלפיה 7-שכבה מטבל מקסיקני הוא הר ד ' אובר המשרת 32. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 56 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זיתים, סלסה שמנמנה, תערובת תיבול טאקו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -10 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו פילדלפיה 7-שכבה מקסיקני לטבול, מטבל שכבה מקסיקני, ו חמש שכבות מטבל מקסיקני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים גבינת שמנת ומערבבים תיבול עד לקבלת תערובת אחידה; מורחים על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
למעלה עם שאר החומרים.
3
מקררים מספר שעות או עד לצינון.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ 'רטו של מדיצ' י ארמט למברוסקו רג ' יאנו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.