קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

פילה דקר בגריל עם סלסה קריאולית

פילה דקר בגריל עם סלסה קריאולית
פילה דקר בגריל עם סלסה קריאולית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 328 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לך לחנות ותביא שמן זית, שום, עגבנייה קריאולית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, פסקטריאן, קטוגני דיאט. נסו דקר בגריל עם סלסה אבטיח, פילה לוקוס עם פירות הדר-שומר, ו פילה סלמון בגריל עם סלסה מנגו-מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים תירס צלוי מקלח למחבת מעל גריל מחומם.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות קריאולית, בצל אדום, במיה כבושה, שום, פלפל אדום ושמן זית. מערבבים מדי פעם עד במיה ובצל רכים מעט, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
במיהבמיה
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
שוםשום
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
3
מחממים גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
דקר מברשת עם שמן זית וגריל עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
דקרדקר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים על צלחות הגשה וסלסה כפית על גבי דקר.
מרכיבים שתצטרך
דקרדקר
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.