קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

פילה חזיר ברוטב דובדבנים

פילה חזיר ברוטב דובדבנים
בשר חזיר עם רוטב דובדבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 371 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם חומץ בלסמי, שמן זית, סוכר חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכונים דומים: פילה חזיר מייפל עם רוטב מחבת דובדבן רוזמרין, פילה חזיר מתובל ברוטב מחבת דובדבן, ו בשר חזיר עטוף בבייקון ברוטב דובדבן חמוץ.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Flechas De Los Andes Gran Malbec (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.