קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה חזיר ברוטב חרדל

פילה חזיר ברוטב חרדל
בשר חזיר עם רוטב חרדל נטול גלוטן, ומספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 136 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך מיץ תפוחים, חומץ, פילה חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 32%. מתכונים דומים: פילה חזיר ברוטב חרדל, פילה חזיר ברוטב חרדל דבש, ו פילה חזיר ברוטב חרדל מייפל.

הוראות

1
זין פילה חזיר כמה פעמים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
2
מערבבים רוטב סויה, בורבון וסוכר חום בצלחת רדודה או שקית מקפיא zip-top; מוסיפים פילה. לכסות או לאטום, ולתת לעמוד 30 דקות בטמפרטורת החדר, או, אם תרצה, צמרמורת 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
3
הסר חזיר מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
4
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
12 דקות בכל צד או עד מדחום בשר מוכנס לתוך החלק העבה רושם 15
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
בואו לעמוד 10 דקות לפני חיתוך.
7
מערבבים יחד שמנת חמוצה והבא 4 מרכיבים; לשרת עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חזירחזיר
8
הערה: בשר חזיר tenderloins ניתן אפוי ב 500 במשך 20 עד 25 דקות, אם תרצה, במקום בגריל.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sur de Los Andes Malbec. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.