קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

פילה סלמון בגריל עם לימון, טרגון, ורוטב שום

פילה סלמון בגריל עם לימון, טרגון, ורוטב שום
פילה סלמון בגריל עם לימון, טרגון, ורוטב שום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 435 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם פילה סלמון, גרידת לימון, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכונים דומים: פילה סלמון בגריל פאן עם עגבניות & טרגון, [] פילה סלמון בגריל עם רוטב ווסאבי ולימון {לילה התאריך שלי עם אפליקציית Facebook Wintertainer של איקאה}, ו סלמון בגריל עם רוטב שום לימון.

הוראות

1
הכן גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מתבלים את פילה הסלמון במלח ופלפל וטפטוף בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
שמן זיתשמן זית
3
להקציף יחד את המיונז, חרדל, שמן זית, שום, מיץ לימון, טרגון, מלח ופלפל; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
טרגוןטרגון
חרדלחרדל
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
שמן קלות באח הגריל. מבשלים את הסלמון על הגריל עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים על צלחת הגשה העליון עם רוטב מוכן.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.