קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

פילה פורטוגזית של סול

פילה פורטוגזית של סול
פילה פורטוגזי של סול יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 8 . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, שרי, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מתכונים דומים: פילה סול עם תרד ועגבניות, פילה סול עם רוטב חמאה וורדים חום, ו יום פילה: פילה חרוך של בשר בקר עם רוטב צ'ילה-תירס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.