קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 35 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

פיצה Sfincione Siciliano

פיצה Sfincione Siciliano
Sfincione Siciliano Pizzan הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 77 גר' של חלבון, 139 גרם של שומן, וסך הכל 2845 קלוריות. המתכון הזה מכסה %70 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו-35 דקות. . גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, מים חמים, פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 89%. מתכונים דומים: פיצה סיפינסיון, פיצה סיציליאנית (sfincione), ו Sfincione (פיצת ראש השנה הסיציליאנית עם פירורי לחם, בצל, ו Caciocavallo).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Spalletti Chianti D. O. C. G. (). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.