קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

פיצה תפוחי אדמה, רוזמרין ובייקון

פיצה תפוחי אדמה, רוזמרין ובייקון
תפוחי אדמה, רוזמרין, ופיצה בייקון עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 299 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך גבינת פונטינה גס, רוזמרין, בייקון טורקיה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצק פיצה בקירור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. מתכונים דומים: בייקון, תפוחי אדמה, רוזמרין ופונטינה פיצה, פיצה בגריל עם בייקון ורוזמרין, ו פיצה תפוחי אדמה ורוזמרין חדשה.

הוראות

1
מפזרים בצק מוכן (ראה "הכל על בצק" להלן) עם גבינת פונטינה ורוזמרין קצוץ דק. למעלה עם תפוחי אדמה חדשים, רוזמרין קצוץ, בייקון הודו, וגבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
תפוח אדמה חדשתפוח אדמה חדש
בייקון הודובייקון הודו
רוזמריןרוזמרין
בצקבצק
2
אופים ב 450 במשך 12 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חותכים ל 5 פרוסות, ומגישים.
4
הכל על בצק
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
איפה לקנות אותו: אתה יכול לקבל בצק פיצה בקירור בפיצריה המקומית שלך או בסופרמרקט (סוחר ג ' ו, Whole Foods, וalbertsons לעשות גדולים).
מרכיבים שתצטרך
בצק פיצהבצק פיצה
6
תן לבצק לשבת בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות לפני שהוא מגלגל אותו החוצה, ולסדר את מתלה התנור שלך במיקום הנמוך ביותר. לאחר מכן בצע את ההוראות האלה, להוסיף תוספות, ואופים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
פיצה prep: מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מרדדים 1 (1 פאונד) חיטה מלאה או בצק פיצה רגיל קנה בחנות על משטח מקומח קל עם פינים מתגלגלים מקומח לתוך סיבוב 13 אינץ 'או 13-x 12 אינץ' מלבן. קל לרסס גיליון אפייה גדול עם שמן זית; מפזרים קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
בצק פיצהבצק פיצה
שמן זיתשמן זית
קמח תירסקמח תירס
חיטהחיטה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מערוךמערוך
9
מעבירים בצק לסדין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
10
להפשיל צדדים 1 אינץ ' כדי ליצור שפה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי פיקיני קלאסיקו עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו