קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

פירה עם כרוב

פירה עם כרוב
פירה עם כרוב נטול גלוטן, מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 665 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי פרמזן, בצל, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. מתכונים דומים: כרוב פירה תפוחי אדמה, פירה עם גבינת עיזים וכרוב, ו מחית תפוחי אדמה קלה עם כרוב וגבינה עיזים.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את תפוחי האדמה, שום, מלח וחמאה בסיר 5 ליטר עם מספיק מים קרים כדי לכסות. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מקטינים את החום לרתיחה ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
שוםשום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים במסננת ומסירים את שיני השום. להחזיר את תפוחי האדמה למחבת ולרסק את תפוחי האדמה עד חלקה באמצעות מחית תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
מסננתמסננת
מחבתמחבת
1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל, המלח והפלפל. מבשלים עד שקוף, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
3
מוסיפים את השום ומבשלים עד ארומטי, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
מוסיף את כרוב מרק עוף. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד נבול, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
כרובכרוב
1
מוסיפים את תערובת הקייל, גבינת מסקרפונה, מרק עוף, חמאה, פרמזן, מלח ופלפל לתפוחי האדמה. מערבבים על אש נמוכה עד חלקה מחוממת דרך. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
פרמזןפרמזן
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
כרובכרוב
2
מעבירים לקערה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לתיבולפלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לתיבול2ציפורןשום, טחוןשום, טחון2ציפורןשום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב, נבלע וקצוץ לחתיכות 1 אינץכרוב, נבלע וקצוץ לחתיכות 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר בתוספת תוספת לתיבולמלח כשר בתוספת תוספת לתיבול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס גבינת מסקרפונה, בטמפרטורת החדר (עלכוס גבינת מסקרפונה, בטמפרטורת החדר (על3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת2קילוגרםתפוחי אדמה גדולים russet, קלופים וקצוצים לחתיכות 1 אינץ (עלתפוחי אדמה גדולים russet, קלופים וקצוצים לחתיכות 1 אינץ (על1מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר