קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

פיתה פלאפל עם רוטב טחינה

פיתה פלאפל עם רוטב טחינה
מתכון פיתה פלאפל עם רוטב טחינה מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט מדהים מוצרי חלב חינם וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון המזרח התיכון. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 218 קלוריות. אם יש לכם חסה קרועה, שעועית חומוס, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו פלאפל ברוטב טחינה, פלאפל תוצרת בית עם רוטב טחינה, ו פלאפל אפוי ברוטב טחינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל bulgur על פי הוראות החבילה; לנקז ולהניח בצד להתקרר. במעבד מזון, לשלב בולגור מבושל, שעועית גרבנזו, ביצה לבן, פטרוזיליה, 1/4 נענע, שום, פלפל קאיין, כמון, מלח ופלפל. טופס תערובת לתוך 6 (כ 3 אינץ') קציצות ומניחים על צלחת גדולה. מקררים עד חברה (20 דקות).
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חומוסחומוס
בורגולבורגול
חלבוניםחלבונים
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
מנטהמנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מחממים שמן זית במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים המבורגרים פלאפל עד השחמה ומחומם דרך (3 דקות לכל צד).
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
העברה לצלחת. לפני ההגשה, להקציף יחד טחינה, מיץ לימון, ומים בקערה בינונית עד אור ורך. מחלקים המבורגרים פלאפל, תערובת טחינה, חסה ופלפלים אדומים קלויים בין פיתות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
מיץ לימוןמיץ לימון
חסהחסה
טחינהטחינה
פיתהפיתה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבורגולבורגול425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס, שטופה ומרוקנתשעועית חומוס, שטופה ומרוקנת0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1גדוללבן ביצהלבן ביצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים ארוזיםעלי נענע טריים ארוזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים ארוזיםעלי פטרוזיליה טריים ארוזים1שן שוםשן שום11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס66-inchs(6 אינץ') pitas(6 אינץ') pitas2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינהטחינה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב