קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

פלאן וניל-כתום

פלאן וניל-כתום
המתכון וניל-פלאן כתום מוכן בערך 2 שעות ו -30 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 270 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לך מלון, תפוזי טבור, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: דבש-אגסים מקורמלים עם פלאן כתום-וניל, פלאן וניל שעועית, ו פלאן גבינת וניל מאוד.

הוראות

1
מחממים התנור ל 30
2
הגדר שני 10 אינץ צלחת עמוקה צלחת צלחות עוגת זכוכית ב 2 מחבתות צלייה בינוניות.
3
בסיר, לבשל את הסוכר והמים על חום גבוה בינוני, ערבוב רק עד הסוכר מתמוסס. באמצעות מברשת מאפה רטוב, לשטוף את כל הגבישים מהצד של המחבת. מבשלים את הסירופ ללא הפרעה עד צורות בינוני-ענבר קרמל, 6 דקות. מיד לשפוך את הקרמל לתוך צלחות העוגה, הטיה אותם כדי לצפות את התחתית.
מרכיבים שתצטרך
4
תן לקרמל להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה גדולה, לטאטא את הביצים עם זרעי וניל, גרידת תפוז וליקר כתום.
מרכיבים שתצטרך
6
להקציף בשני milks עד בשילוב שווה.
7
יוצקים את פודינג לצלחות העוגה. הגדר את מחבתות הקלייה על המדפים העליון והתחתון בתנור. בזהירות לשפוך מספיק מים חמים לתוך כל מחבת צלייה עד שהוא מגיע באמצע הצד של צלחת העוגה. מכסים את מחבתות הקלייה בנייר כסף ואופים במשך 1 1/2 שעות עד 1 שעה ו -50 דקות (בהתאם למיקום התנור), עד שהפלאן מוצקים ומוכנים אך עדיין מעט מקפיצים במרכזים.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר את המחבתות קלייה למדפים ולתת flans להתקרר מעט במים.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר את צלחות העוגה מתלים ולתת flans מגניב, ואז לכסות ולאוורר לילה.
10
באמצעות סכין חדה, לקלף את התפוזים והלימונים, להסיר את כל המענית הלבנה המרירה. עבודה מעל קערה, לחתוך בין הממברנות כדי לשחרר את החלקים.
מרכיבים שתצטרך
11
חותכים כל קטע בשלישים ולהחזיר אותם לקערה.
12
מוסיפים את המלון, בזיליקום, שמן זית ומלח.
מרכיבים שתצטרך
13
כדי להתיר כל פלאן, להפעיל סכין סביב שולי צלחת העוגה, להיות בטוח להגיע הקרמל על הקרקעית; להטות את הצלחת מעט כדי לאפשר קצת קרמל לתוך הפער. הפוך מגש עגול מעוטר מעל צלחת העוגה. תופס את שניהם, בזהירות להפוך את פלאן על מגש; אם זה לא לשחרר מיד, להרים צד אחד של צלחת העוגה על סנטימטר ולהחליק את קצה הסכין בין הזכוכית ואת פלאן לשחרר את החותם. הרם את צלחת העוגה.
מרכיבים שתצטרך
14
יוצקים ומגרדים את הקרמל על פלאן.
מרכיבים שתצטרך
15
חותכים לפרוסות ומגישים עם סלט פירות.
מרכיבים שתצטרך