קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

פנה עם ירקות בגריל מעורבים

פנה עם ירקות בגריל מעורבים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל פנה עם ירקות בגריל מעורבים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 105 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, עגבניות ענבים, גרידת לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו ירקות בגריל מעורבים, פנה Herbed עם ירקות בגריל פשוט, ו ירקות מעורבים דיז'ון בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים פנה בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה, כמו תווית החבילה מפנה. להזמין 1/2 כוס פסטה בישול מים, ולאחר מכן לנקז פסטה ולחזור לסיר.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
פנה!פנה!
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים ירקות בגריל, זיתים, עגבניות, בזיליקום, גרידת לימון, מיץ לימון ושמן. מתבלים במלח ופלפל. לזרוק ירקות עם פסטה בסיר, הוספת מספיק מים כדי ליצור רוטב דק. מחלקים בין 4 צלחות, העליון עם בזיליקום לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
באזיל!באזיל!
פסטהפסטה
רוטברוטב
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

מרכיבים

4ביוןאספרגוס בגריל, לחתוך לחתיכות 1-inch (כ 1 כוס)אספרגוס בגריל, לחתוך לחתיכות 1-inch (כ 1 כוס)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים צלויים חתוכים לקוביות (מכ -3 פרוסות לאורכו בגריל)פלפלים צלויים חתוכים לקוביות (מכ -3 פרוסות לאורכו בגריל)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחציל לקוביות בגריל (מכ -3 פרוסות לאורכו בגריל)חציל לקוביות בגריל (מכ -3 פרוסות לאורכו בגריל)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק, בתוספת יותר להגשהבזיליקום טרי פרוס דק, בתוספת יותר להגשה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים, חצויזיתים מגולענים, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנה!פנה!12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים בגריל חתוכים לקוביות או קישואים אחרים בקיץ (מתוך כ 5 פרוסות לאורכו בגריל)קישואים בגריל חתוכים לקוביות או קישואים אחרים בקיץ (מתוך כ 5 פרוסות לאורכו בגריל)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, חצוי או לרבעים אם גדולעגבניות ענבים, חצוי או לרבעים אם גדול