קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פניני שרימפס יווני עם פסטו, פטה ועגבניות מיובשות

פניני שרימפס יווני עם פסטו, פטה ועגבניות מיובשות
מתכון שרימפס יווני פניני עם פסטו, פטה, ועגבניות מיובשות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 477 קלוריות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-849 אמרו שזה היה במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו פסטו, עגבניות מיובשות בשמן, גבינת פטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו קיש תרד עם עגבניות מיובשות, יום ראשון מיובש עגבניות פסטו פסטה עם Zoodles, ו פסטו עגבניות מיובשים טבעוני קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את העיתונות פניני בינוני גבוה heat.In קערה בגודל בינוני, לזרוק את השרימפס בשמן כדי לצפות אותו. מתבלים את החסילונים קלות במלח ופלפל.מסדרים את השרימפס בשכבה אחת על הגריל (לעבוד בקבוצות במידת הצורך) ולסגור את המכסה. גריל השרימפס עד שהם מבושלים דרך ואטום, כ 2 דקות. נתק את הגריל, ובעוד שהוא עדיין חם, לגרד בזהירות את כל שרימפס מבושל על עם מגרד גריל. לאחר הגריל הוא מגניב, לנקות את הסורגים.מחממים את העיתונות פניני לחום בינוני גבוה.עבור כל כריך: פיצול חלק ג ' בטה כדי ליצור חצאים העליון והתחתון.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ג ' בטהnameג ' בטהname
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים שכבה דקה של פסטו בתוך כל חצי ג ' בטה. על חצי שכבת שרימפס התחתון, פטה, עגבניות מיובשות, ובזיליקום. סגור את הכריך עם חצי ג ' בטה העליון.גריל שני פנינים בכל פעם, עם המכסה סגור, עד הגבינה מתרככת והג ' בטה קלוי, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
ג ' בטהnameג ' בטהname
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאפשר לנסות הוא גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.