קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פנקייק חמאה עם פירות

פנקייק חמאה עם פירות
פנקייק חמאה עם פירות הוא ארוחת בוקר שמגישה 6. מנה אחת מכילה 453 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -14 גרם שומן . תמורת $1.3 למנה , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכר, סודה לשתייה, ביצים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מצוין של 37% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את פנקייק החמאה בציפוי אגס , את פנקייק החמאה הרך ביותר עם רוטב חמאה , ואת פשטידת רועים בציפוי ביסקוויט גרואר .

הוראות

1
מערבבים בבלנדר פטל, בננות, אננס וסוכר חום; מכסים ומעבדים עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מקורייםקרקרים מקוריים
עוגיות פרוסות חמאהעוגיות פרוסות חמאה
פחית אננס כתוש בסירופ כבד, לא מנוקזפחית אננס כתוש בסירופ כבד, לא מנוקז
משחת שעועית אדומה אסייתיתמשחת שעועית אדומה אסייתית
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מעבירים לסיר קטן; מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד לחימום. להניח בצד ולשמור על חום. לפנקייק, מערבבים את החומרים היבשים בקערה. בקערה אחרת טורפים את הביצים, החמאה, השמן והוניל. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים.
מרכיבים שתצטרך
אריזות מתנהאריזות מתנה
4 כפיות גרגירי אספרסו אינסטנט4 כפיות גרגירי אספרסו אינסטנט
אננס (שימורים), מרוסק ומרוקןאננס (שימורים), מרוסק ומרוקן
ירכי עוף ללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'ירכי עוף ללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת (13.8 אונקיות) קרום פיצה בקירורחבילה אחת (13.8 אונקיות) קרום פיצה בקירור
תפוחי אדמה אדומים או תפוחי אדמה זהב יוקון בייביתפוחי אדמה אדומים או תפוחי אדמה זהב יוקון בייבי
3
יוצקים את הבלילה ב-1/4 כוסות על מחבת פסים חמה משומנת. הופכים כאשר נוצרות בועות מלמעלה; מבשלים עד שהצד השני מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
רסק עגבניות, חפש את זה בשפופרת (קל לאחסן כך)רסק עגבניות, חפש את זה בשפופרת (קל לאחסן כך)
4
מגישים עם ציפוי פירות חמים.
מרכיבים שתצטרך
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבננות בשלות, פרוסותבננות בשלות, פרוסות110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז4806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2ביציםביצים219אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס נתחים, סחוטיכול אננס נתחים, סחוט283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קפוא פטל ממותק, מופשרחבילה קפוא פטל ממותק, מופשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות