קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פנקייקס תרד ליום פטריק הקדוש קציץ בקר משומר

פנקייקס תרד ליום פטריק הקדוש קציץ בקר משומר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל פנקייק תרד יום פטריק הקדוש ו בשר בקר משומר. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 485 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, חמאה, ביצה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו יום פטריק הקדוש בשר בקר משומר כריך גבינה בגריל קובני, בישול איטי בשר משומר וכרוב: מושלם ליום פטריק הקדוש, ו קורנביף וכרוב קאפקייקס: קאפקייק יום פטריק הקדוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את החלב, הביצה, התרד, העירית, הקמח, אבקת אפייה, 1/2 כפית מלח כשר וכמה טחינות פלפל שחור בבלנדר בגובה בינוני, מגרדים את הצדדים מדי פעם, עד מעורבב לחלוטין וירוק בהיר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
פלפל שחורפלפל שחור
מלח כשרמלח כשר
תרדתרד
עיריתעירית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מעבירים לקערה ומערבבים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני ומוסיפים כ 1 כפית חמאה למחבת, מחממים דרך עד הקצפת משנה. מצקת על 1/4 כוס הבלילה על המחבת; להשתמש בחלק האחורי של המצקת שלך או כף להפיץ אותו מעט.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מצקתמצקת
4
יוצקים 1 או 2 פנקייק יותר, דואג לשמור אותם במרווחים שווים זה מזה. מבשלים עד שהחלק העליון מוגדר ומתחיל לבעבע, והחלק התחתון משחימים ופריכים בקצוות, 2 עד 3 דקות. הפוך עם מרית ומבשל עוד 2 דקות בצד השני התאמת החום אם העוגות בראונינג לפני העוגות להגדיר באופן מלא.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
מגישים מיד או להעביר מגש לכסות באופן רופף עם נייר כדי להתחמם. חזור עם הבלילה הנותרת, הוספת חמאה יותר למחבת לפי הצורך, אתה צריך 8 עד 10 פנקייק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
כדי להגיש פנקייק, להעביר 2 פנקייק לכל צלחת, העליון עם 1/2 כוס בשר בקר משומר, ביצה מטוגנת ו קומץ של עירית.
מרכיבים שתצטרך
בשר משומרבשר משומר
עיריתעירית
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ביצהביצה