קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פסטה ו Fagioli III

פסטה ו Fagioli III
Pastan E Fagioli III עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 51 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 864 קלוריות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם שמן זית, גזר, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 98%. מתכונים דומים: 30 דקות פסטאן ומרק שעועית כליות (Pastan E Fagioli), Pastan e Fagioli (פסטה איטלקית ומרק שעועית), ו Pastan E Fagioli (פסטאן ושעועית) מאת שרה אולסן.

הוראות

1
מניחים שעועית חיל הים, עצם חזיר, ו 10 כוסות מים לתוך סיר גדול או תנור הולנדי. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד השעועית הם מכרז, מ 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית חיל היםשעועית חיל הים
עצם חזירעצם חזיר
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, להביא סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
4
מסננים, שוטפים במים קרים כדי לצנן, ואז מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
ברגע שהשעועית כמעט מוכנה, מחממים שמן זית בתנור הולנדי על אש בינונית. מערבבים בצל ושום, מבשלים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. מערבבים עגבניות, סלרי, גזר, פתיתי פלפל אדום, ו 1 כוס מים; מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד הגזר התרכך, על 10 דקות. בעוד תערובת העגבניות מבעבעת, להסיר את עצם החזיר מן השעועית. להפריד את הבשר מהעצם; לקצוץ את הבשר, ולהשליך את העצם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
עצם חזירעצם חזיר
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
עצםעצם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
כדי לסיים את המרק, מערבבים את השעועית, מקרוני מבושל, חזיר חתוך לתערובת העגבניות; מוסיפים מים נוספים במידת הצורך כדי להכין מרק גושי. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל; מבשלים עד המקרוני והשעועית הם גם רכים למדי, מ 5 עד 15 דקות. מערבבים פטרוזיליה קצוצה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזיר קצוץחזיר קצוץ
פטרוזיליהפטרוזיליה
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
מיםמים
מרקמרק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.