קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה

פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה
פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה היא צמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לבמנה עיקרית זו יש 465 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. לכו לחנות ואספו שעועית קנליני, פסטה פנה, גבינת פטה ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 91%. ציון זה הוא סופר. נסו פסטה עם שעועית לבנה, עגבניות ונקניק, שעועית ירוקה בסגנון יווני עם עגבניות וגבינת פטה, ו שעועית לבנה עם עגבניות קלויות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים את הפסטה בסיר גדול של מים מומלחים רותחים עד לדרגת אל-דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים, שלבו עגבניות ושעועית במחבת טפלון גדולה. מביאים לרתיחה על אש בינונית גבוהה. מנמיכים את האש ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תרד לרוטב; מבשלים 2 דקות או עד שהתרד נבול תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
רוטברוטב
4
מגישים רוטב על פסטה, ומפזרים פטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
גבינת פטהגבינת פטה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובדת ממש טוב עם אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומושופילרו. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות את אחוזת ארגירוס אסירטיקו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
אחוזת ארגירוס אסירטיקו
אחוזת ארגירוס אסירטיקו
צבע צהוב צלול, בטעם מובהק עם גווני הדרים. החומציות הגבוהה יחסית של אסירטיקו מעניקה לו רעננות פריכה, בעוד שהביצועים הנמוכים ביותר של הכרם מציעים גוף, מבנה וחומר.