קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

פסטה מקסיקנית

פסטה מקסיקנית
המתכון Pastan המקסיקני מוכן בערך 20 דקות. והוא בהחלט גדול חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 465 קלוריות. . זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך זיתים, סלסה, פסטה קונכיות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. נסו פסטה מקסיקנית, פסטה ובשר מקסיקני, ו פסטה מחבת מקסיקנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
3
בזמן שפסטה מתבשלת, מחממים שמן זית על אש בינונית במחבת גדולה. מבשלים בצל ופלפל בשמן עד להשחמה קלה, 10 דקות. מערבבים תירס וחום דרך. מערבבים שעועית שחורה, עגבניות, סלסה, זיתים, תיבול טאקו ומלח ופלפל ומבשלים עד מחומם היטב, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לזרוק רוטב עם פסטה מבושלת ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.