קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

פסטה עם עוף בסגנון תאילנדי

פסטה עם עוף בסגנון תאילנדי
פסטה עם עוף בסגנון תאילנדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 562 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . אם יש לך חצאי חזה עוף, שורש זנגביל, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו פסטה עוף בסגנון תאילנדי, פסטו בסגנון תאילנדי עם פסטה אורז, ו עוף בסגנון תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את הפוזילי, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה חשופה, ערבוב מדי פעם, במשך 5 דקות; ואז מערבבים את השעועית הירוקה. מבשלים עד הפסטה מבושל דרך אבל הוא עדיין מוצק לנשוך ואת השעועית הירוקה הם במכרז אבל ירוק בהיר, על 7 יותר דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים את הפסטה ואת שעועית ירוקה היטב מסננת להגדיר בכיור.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני, ומבשלים את העוף רק עד שהוא מאבד את צבעו הוורוד, כ 2 דקות. מערבבים בג ' ינג ' ר, שום, מלח, פתיתי פלפל אדום, ומבשלים עד השום הוא ריחני, על 1 דקה; מערבבים את חלב קוקוס ומיץ לימון למחבת עם העוף. מביאים את התערובת לרתיחה; מערבבים את הפסטה מנוקזת, שעועית ירוקה וכוסברה. לחמם לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חלב קוקוסחלב קוקוס
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פסטהפסטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת