קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות25
ציון בריאות2
מגזין

פסטה פרימוורה אלפרדו

פסטה פרימוורה אלפרדו
המתכון פסטה Primaveran אלפרדו יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 25 דקות. מנה אחת מכילה 103 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. מתאים ל-25 מנות. אם יש לך חלב, גבינת שמנת פילדלפיה, גבינת פרמזן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: אלפרדו פסטה פרימוורה, פסטה פרימוורן אלפרדו, ו שרימפס אלפרדו פרימוורה.

הוראות

1
מבשלים ספגטי בסיר גדול לפי הוראות החבילה, הוספת ירקות למים רותחים 3 דקות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ספגטיספגטי
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים, לבשל מרכיבים הנותרים בסיר על חום בינוני-נמוך עד גבינת שמנת נמסה לחלוטין תערובת מעורבב היטב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסננים תערובת ספגטי; לחזור למחבת.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
להוסיף רוטב; לזרוק מעיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Casaloste קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.