קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

פעם פופקורן ביצים

פעם פופקורן ביצים
המתכון הישן פופקורן כדורים יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בערך 30 דקות. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 1038 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מים, פופקורן צץ, מולסה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. הציון הזה די טוב. נסו פופקורן כדור: מייפל אגוז פופקורן כדורי, מסיבה-זמן פופקורן, ו כדורי פופקורן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה ומניחים בצד. בסיר כבד גדול שלבו את המולסה, הסוכר, המים, החומץ והחמאה. מבשלים, ללא ערבוב, על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה ל 235 מעלות על מדחום ממתקים (שלב כדור רך).
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
פופקורןפופקורן
חומץחומץ
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים סודה לשתיה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
3
מסירים מהאש ויוצקים מיד על הפופקורן, מערבבים בעדינות בעזרת כף עץ עד לציפוי טוב. כאשר מגניב מספיק כדי ידית, במהירות צורת לתוך 3-ב. כדורים, טובלים ידיים במים קרים כדי למנוע את הסירופ מלהידבק.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן ניתן לזווג עם רוזס נוצץ ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מנות ראשונות, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קא ' פורלן קובי מריאנה רוזויט נוצץ עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
קא ' פורלן קובי מריאנה רוז נוצץ
קא ' פורלן קובי מריאנה רוז נוצץ
תערובת פינו נואר נוצצת בעלת ערך רב מיצרני קא ' פורלן פרוסקו! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורדים. עגול וקרמי על החיך, עם בועות מרעננות פריכות וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% גלרה, 16% פינו נואר