קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים

פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים
צריך ללא גלוטן ומנה צמחונית? פעמיים אפוי בטטות יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 59 גרם של שומן, וסך הכל 760 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לך מלח ופלפל, קרם פרש, שמנת כבדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 38%. מתכונים דומים: תפוחי אדמה מתוקים אפויים עם נקניק עוף ותפוחים ותפוחי אדמה אפויים עם עוף מוקרם, פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים, ו פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
3
מניחים תפוחי אדמה על תבנית אפייה ואופים בתנור עד רך, 45 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את תפוחי האדמה מהתנור ולתת לנוח 5 דקות. פורסים תפוחי אדמה חצי לאורך בזהירות לגרוף את הבשר, להיזהר לא לפגוע בעור. אורז את הבשר במעקה מעל קערה.
מרכיבים שתצטרך
5
מביאים את השמנת הכבדה ואת פירה צ ' יפוטלה לרתוח על אש נמוכה בסיר קטן. מערבבים את השמנת החמה, החמאה, קרם פרש ו 1/2 כוס סירופ מייפל לתערובת הבטטה עד בשילוב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. רססו את תבנית האפייה בתרסיס בישול. ממלאים כל אחד מהעורות בתערובת הקרם, מניחים בחזרה על תבנית האפייה ואופים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את תפוחי האדמה על מגש ולטפטף את צמרות כל אחד עם סירופ מייפל הנותרים.
מרכיבים שתצטרך