קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פריך משמש טרי

פריך משמש טרי
פריך משמש טרי הוא צמחוני קינוח. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 291 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. אם יש לכם משמשים, מיץ לימון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: לפריך משמש טרי, פריך משמש טרי, ו משמש פריך.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 ומשמן 8 על 8. תבנית אפייה. ממיסים חמאה ומניחים להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד קמח, קינמון, זנגביל, אגוז מוסקט, ציפורן, מלח, וסוכר חום. מערבבים שיבולת שועל, צימוקים (אם שימוש), פקאנים, ולאחר מכן מערבבים חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
3
מטילים משמשים עם מיץ לימון וסוכר מגורען וממרחים בתבנית אפייה. לסחוט ציפוי לתוך חתיכות שאגי לפזר על משמשים.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים עד מבעבע, 40 עד 50 דקות; מגניב לפחות 30 דקות, ומגישים עם גלידת וניל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץמשמש טרי מגולגל וחצי (רצוי בלנהיים; כ -15 משמשים)משמש טרי מגולגל וחצי (רצוי בלנהיים; כ -15 משמשים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר שיבולת שועל התגלגלבישול מהיר שיבולת שועל התגלגל0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)