קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

פרמזן חציל פריך

פרמזן חציל פריך
פרמזן חציל פריך לוקח מסביב 50 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 581 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. אם יש לכם קמח תירס, בצל, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1015 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 98%, וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צ'יפס חצילים אפויים פריכים עם רוטב טבילה במרינרה (צ' יפס פרמזן חציל אקאן!), צ'יפס חצילים אפויים פריכים עם רוטב טבילה במרינרה (צ' יפס פרמזן חציל אקאן!), ו צ'יפס חצילים אפויים פריכים עם רוטב טבילה במרינרה (צ' יפס פרמזן חציל אקאן!).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את שמן הקנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד לריכוך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים את השום ואת פתיתי פלפל אדום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
5
מוסיפים את 2 כפיות תיבול איטלקי, עגבניות ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. מביאים לרתיחה ומניחים לבשל 10 דקות. שמור 1 1/2 כוסות מהרוטב לסיבוב המקוון 2 מתכון חצילים ופסטה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
מלח ופלפלמלח ופלפל
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
פסטהפסטה
רוטברוטב
6
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הקימו תחנת לחם בעזרת 3 כלי אפייה. בצלחת הראשונה, מוסיפים את הקמח ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. בצלחת השנייה לטאטא את הביצים עם 1/2 כוס מים. במנה השלישית משלבים את פירורי הלחם, קמח התירס, 2 כפות הפרמזן ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. פורסים את החציל לפרוסות בגודל 3/4 אינץ'. מחפר אותם בקמח, ואז בשטיפת הביצים ואז בפירורי הלחם. מסדרים את החציל על 2 מגשי גיליונות המצוידים במדפים ואופים בתנור עד שהם פריכים, בערך 20 עד 25 דקות. שמור 4 פרוסות חצילים למתכון המקוון של סיבוב 2, חצילים ופסטה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
קמח תירסקמח תירס
חצילחציל
פרמזןפרמזן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מקציףמקציף
8
סובבו את התנור לצלייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מכניסים את החציל, חופפים, לתבנית אפייה ב -2 שורות. מכסים כל שורה בכוס רוטב ומפזרים את גבינת המוצרלה ואת 2 כפות הפרמזן הנותרות. מכניסים מתחת לצלייה עד שהגבינה נמסה ומבעבעת, בערך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
חצילחציל
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
10
מקשטים בפטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקי מיובשפירורי לחם איטלקי מיובש794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה21 לוג גבינת עיזים1 לוג גבינת עיזים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)תיבול איטלקיתיבול איטלקי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, מחולקפרמזן מגורר, מחולק2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוצים, לקישוטעלי פטרוזיליה קצוצים, לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

חציל פרמיגיאן בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע: בהיר גרנט אדום. זר: מורכב ומפותח עם ניחוחות פרי בשלים. חיך: אינטנסיבי ועשיר עם משקל רב ותמצית, מתיקות של פירות בשלים מתעכבים בגימור ארוך. מומלץ עם: ברווז, ציפורי משחק ומנות בשר אדום. התאמה מצוינת עם קורס גבינה משובח.