קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פרפה

פרפה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פרפה. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 749 קלוריות , 12 גרם חלבון ו -53 גרם שומן . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חמאה, גבינת שמנת, תוספת מוקצפת וסוכר. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 37% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: פרפה S'more , Parfaits פולינזי , ופרפה שני ברי .

הוראות

1
בקערה קטנה טורפים גבינת שמנת וחמאת בוטנים עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים פנימה 1/2 כוס תוספת מוקצפת; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק1-1/4 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק
3/4 כוס תוספת מוקצפת, מחולקת3/4 כוס תוספת מוקצפת, מחולקת
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
בקערה קטנה מערבבים פירורי קרקר גרהם וסוכר. מערבבים פנימה חמאה עד שנוצרים פירורים גסים. לוחצים כף אחת של תערובת פירורים לכל אחת מארבע כוסות הפרפה. כף כ-2 כפות תערובת חמאת בוטנים על פירורים; מפזרים 2 כפות שוקולד צ'יפס. חזור על שכבות. משטחים עם יתרת התוספת המוקצפת ושוקולד צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור פרפה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "