קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות90
ציון בריאות4
מגזין

פשוט אלגנטיות עוגת חתונה

פשוט אלגנטיות עוגת חתונה
מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 90 מנות סועדים.. 226 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם ריבה משמש צנצנת, m x 1½ ס " מ סרט סאטן, מחרוזתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג החתונה שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: כתום מגזרים עם גלידת וניל שעועית-אלגנטיות פשוטה, עוגות חתונה פשוטות, ו אלגנטיות שוקולד.

הוראות

1
ביצוע העוגות: להפוך את המתכון הבסיסי עוגת וניל קל (ראה 'הולך טוב עם'), בעקבות ההוראות להלן עבור כל שכבה, ואז מגניב ולהטביע עם סירופ. העוגות יכולות להיות קפואות קדימה, ללא זיגוג. עם זאת, אם אתה אופה אותם שלושה ימים לפני החתונה, העוגה תהיה בסדר עד היום הגדול. עבור השכבה התחתונה, לשלש את הכמויות עבור תערובת עוגה בסיסית, ואז כפית לתוך עגול עמוק 30 ס " מ עוגת פח.
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)
2
אופים במשך 2 שעות 15 דקות על המדף האמצעי עד עלה ובישל דרך כמו קודם. בעוד זה מבשל, לפצות קבוצה מרובעת של סירופ - זה יהיה מספיק עבור כל שלוש עוגות. מגניב ולהטביע את העוגה עם סירופ כמו קודם. עבור שכבות באמצע העליון, להכפיל את הכמויות עבור תערובת עוגה בסיסית, ואז כפית אותו לתוך 15 ס "מ מוכן ו 23 ס" מ עוגה פחים, מילוי כל אחד לשני שלישים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
אופים אותם יחד על המדף האמצעי, לוקח את העוגה הקטנה אחרי 1 hr 15 דקות, ומשאיר את העוגה הגדולה לבשל במשך 1 hr 30 דקות בסך הכל. אם אתה יודע כי התנור שלך יש נקודות חמות, להעביר במהירות את העוגות סביב לאחר 50 דקות. מגניב ולהטביע עם סירופ כמו קודם. שכבה ומכסה את העוגות: להפוך את קרם חמאה כמו במתכון הבסיסי. אתה צריך 5 x כמות בסיסית - זה הרבה , כך לפצל את הכמויות שקל החוצה שלך בשתיים לפני שתתחיל לערבב. אולי נשאר לך קצת, אבל עדיף יותר מדי מאשר מעט מדי. שקול את קרם חמאה-תצטרך כ 400g עבור עוגת 15cm, 600g עבור עוגת 23cm ו 1.3 ק " ג עבור עוגת 30cm.
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מורחים קרם חמאה קטן על לוח העוגה 15cm. רמה את החלק העליון של העוגה אם אתה צריך, ואז להפוך את העוגה 15 ס " מ על זה. נחלק לשלושה בעזרת סכין לחם. אני אוהב לסמן את החלק הקדמי של העוגה על כל שכבה לפני הרמת אותו, באמצעות קיסמים, אז אני יכול להרכיב אותו בדיוק בדרך הנכונה. קח את השלישי העליון הראשון (מה היה החלק התחתון של העוגה) ולהניח בצד. בזהירות לחתוך את השכבה האמצעית ולהגדיר גם את זה בצד. תבנית אפייה שטוחה או מרים עוגה יכול להיות מאוד מועיל כאן כדי להחליק את שכבות העוגה ולאחר מכן בחזרה אחד על השני.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
סכין לחםסכין לחם
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
5
מורחים שכבה של קרם חמאה על העוגה על הלוח. להחזיר את השכבה האמצעית, הזדנבות סימני קיסם, ואז להפיץ שכבה נוספת של קרם חמאה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
6
תוסיף קצת ריבה אם אתה רוצה, מנקד אותו, ואז מתפשט באופן שווה. למעלה עם החתיכה האחרונה של העוגה, ואז אבק את כל פירורים על או סביב העוגה. עכשיו לצחצח את כל העוגה עם שכבה דקה של ריבת משמש. זה אמור לעצור אותך מלקבל יותר מדי פירורים בקרם חמאה. לשבת את כל העוגה על גיליון גדול של אפייה קלף.
מרכיבים שתצטרך
ריבת משמשריבת משמש
ריבהריבה
7
מורחים את שאר קרם החמאה על, מתחיל עם החלק העליון, ואז להחליק אותו סביב הצדדים ולמטה ללוח. חזור על כל התהליך עם העוגות שנותרו, באמצעות לוחות המקביל ואת כמויות שונות של קרם חמאה. העוגות מוכנות להקפאה. אתה יכול להשאיר אותם ללילה אם יש צורך, מכוסה באופן רופף עם סרט נצמדות. כיסוי העוגה עם זיגוג: תצטרך כ 500 גרם זיגוג עבור עוגת 15 ס "מ, 1 ק" ג עבור עוגת 23 ס "מ ו 1.7 ק" ג עבור עוגת 30 ס " מ. אבק משטח העבודה עם הדובדבן סוכר, ללוש את הדובדבן עד גמיש, ואז להשתמש מערוך שלך לגלגל אותו לתוך מעגל גדול מספיק כדי לכסות את הצדדים העליון של העוגה, עם קצת שמאלה. השתמש במחרוזת כדי לבדוק את הגודל. השתמש במערוך שלך כדי לעזור לך להרים את הדובדבן על העוגה. להחליק את הדובדבן סביב העוגה עם הידיים שלך, הקלת אותו על הקצוות ולמטה ללוח. לאחר מכן לקצץ את עודף עם סכין חדה, לשטוף עם החלק התחתון של לוח העוגה. להחליק כל סימנים עם הדירות של הידיים שלך, צחצוח הדובדבן לזרוח קל.אחרי שתקפיאו את כל העוגות, תכסו את לוח הבסיס העבה. מברשת קלה עם מים רותחים מקורר, ואז להניח את הדובדבן. חתוך לקצה הלוח עם סכין (אני נוטה לעשות את זה כמו שהייתי קרום עוגה, מחזיק את הלוח ביד שמאל שלי, וסכין בצד ימין שלי), ואז להשאיר את הלוח ואת העוגות להתייבש בן לילה. לערום את העוגות: פינים, שהם בעצם מקלות פלסטיק, לספק יציבות וכוח לעוגות שכבות, בלוקים פוליסטירן מאפשרים לך להוסיף שכבה ' צף ' של פרחים. על ידי מדידה וחיתוך פינים לאותו אורך כמו פוליסטירן, תוכל לספק פלטפורמה אפילו עבור העוגה הבאה לשבת על, גם אם העוגה מתחת הוא קצת רופף. שב על הבובה של 15 ס " מ מעל העוגה הגדולה ביותר. הכנס ארבעה פינים לתוך העוגה, סביב החלק החיצוני של הבובה, בצורה מרובעת. לדחוף אותם למטה עד שהם פוגשים את לוח העוגה. מארק עם עט שבו החלק העליון של הבובה מגיע. בזהירות לשלוף את הפינים; לאחר מכן, באמצעות מספריים, ציון סביב כל פילה שבו אתה מסומן זה. הצמד את הפלסטיק בצורה נקייה. הכנס מחדש את הפינים בחורים המקוריים שלהם, מעוגל סוף למטה. חזור על התהליך עם עוגת 23cm ואת דמה 12cm.מקם את העוגה הגדולה ביותר באמצע הלוח המכוסה. הפעל קו דק של דבק סביב לוח הבסיס ולתקן את הסרט סביבו. תקן את הסרט סביב כל עוגה, באמצעות כתם של הדבק על הסרט כדי לאבטח אותו לעצמו. אם אתה מעביר את העוגה למקום, לשים את העוגות לתיבות שלהם עכשיו. הפוך ערכה קטנה לקחת איתך-דבק, מספריים, וכו ' -רק במקרה שאתה צריך מחדש לעשות משהו. ביום-הערמה וקישוט העוגה עם פרחים: השתמשתי בקעצור-הם יפים, בעונה ואתה יכול להשיג אפקט דרמטי עם מעט פרחים יחסית. ביום, לשמור לשים את הפרחים על העוגה עד מאוחר ככל שאתה יכול באופן סביר.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
מספריים מטבחמספריים מטבח
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
1
חותכים את העוגה על פני, ברשת, ולא לתוך טריזים. אתה צריך להיות מסוגל לקבל 50 מנות מן העוגה הגדולה, 30 מן האמצע ו 12 מלמעלה, כאשר לחתוך לחתיכות 2.5 x 5cm.