קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

צ'ילי בשר איילים

צ'ילי בשר איילים
המתכון של צ'ילי בשר Elk מוכן תוך כשעתיים ו-20 דקות והוא בהחלט אופציה נהדרת ללא גלוטן וללא חלב לחובבי אוכל אמריקאי. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 391 קלוריות , 28 גרם חלבון ו -20 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש סוכר חום, בשר באפלו, חזיר ושעועית ושיני שום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 67% , וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו צ'ילי אייל חריף , צ'ילי קל אייל , וקל צ'ילי אייל .

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים איילים ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
איילאייל
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
לנקז. מערבבים את שאר החומרים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעתיים.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Bodegas Naveran Brut Cava עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.