קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

צ'אודר תירס וקישואים

צ'אודר תירס וקישואים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק, אז נסו צ'אודר קוואסו תירס וקישואים. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 40 מנות עם 144 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם פלפל, חמאה, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 12%. הציון הזה לא כל כך סופר. נסו צ'אודר תירס וקישואים, טאקו תירס קישואים עם פרסקו קווזו, ו צ'אודר תירס קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים פלפל אנגלי ו -3 המרכיבים הבאים, ומקפיצים 4 עד 5 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים תירס, קישואים וכמון, ומקפיצים 5 דקות או עד שהם רכים. מערבבים בהדרגה מרק, תוך ערבוב כדי לשחרר חלקיקים מתחתית התנור ההולנדי. מביאים לרתיחה; מכסים, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
מרקמרק
כמוןכמון
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מקציפים יחד קמח הבא 2 מרכיבים. מערבבים לתערובת תירס, ומבשלים על אש בינונית, תוך ערבוב מתמיד, 5 דקות או עד להסמכה. הפחיתו את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים גבינת אסדרו, 1 כוס גבינת צ ' דר מגורדת ומלח, ומבשלים תוך ערבוב מתמיד עד שהגבינות נמסות והתערובת מחוממת היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
גבינהגבינה
מלחמלח
5
מגישים עם תוספות רצויות.
6
* ניתן להחליף גבינת מונטריי ג ' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי

מרכיבים

40ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות: בייקון מבושל קצוץ, גבינת צ'דר גרוסה, בצל אדום קצוץתוספות: בייקון מבושל קצוץ, גבינת צ'דר גרוסה, בצל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס טרי מגורר גבינת asaderoכוס טרי מגורר גבינת asadero4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס גרעין קפוא כולו, מופשרתירס גרעין קפוא כולו, מופשר794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף דל נתרן ללא שומןמרק עוף דל נתרן ללא שומן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק3פלפלים poblano, זרע קצוץ דקפלפלים poblano, זרע קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר חדות מגורסותגבינות צ'דר חדות מגורסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוציםקישואים קצוצים