קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

צ'ילי הודו מבושל איטי חריף של ג' יי

צ'ילי הודו מבושל איטי חריף של ג' יי
צ'ילי טורקיה בישול איטי חריף של ג' יי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 284 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. . זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו בצל, פלפל קאיין, עגבניות משומר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-20 דקות. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו צ'ילי טורקיה הכי איטי אי פעם, צ'ילי טורקיה מבשל איטי, ו צ'ילי טורקיה מבשל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים את טורקיה הקרקע במחבת החמה עד להשחמה ומתפוררת, 5 עד 7 דקות; לנקז ולהשליך שומן. מערבבים טאקו תיבול לתוך טורקיה הקרקע עד מצופה באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
הודו טחוןהודו טחון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים הודו הקרקע מתובל, בצל, עגבניות מרוסקות, שעועית, מרק עגבניות, שעועית שחורה, אבקת צ 'ילי, פלפלים צ' יפוטלה מרוטב אדובו, רוטב צ ' ילה-שום, פלפל שחור, מלח, בזיליקום, פפריקה, ופלפל קאיין בבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
הודו טחוןהודו טחון
פלפל שחורפלפל שחור
שעועיתשעועית
רוטב Adoboרוטב Adobo
שעועית שחורהשעועית שחורה
מרק עגבניותמרק עגבניות
פפריקהפפריקה
שוםשום
באזיל!באזיל!
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מבשלים נמוך, 8 עד 9 שעות (או גבוה על 4 שעות).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפלים חתוכים לקוביות מרוטב adobo עם פלפל צ'יפוטלה, או יותר לפי הטעםפלפלים חתוכים לקוביות מרוטב adobo עם פלפל צ'יפוטלה, או יותר לפי הטעם425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 שעועית שחורה, סחוט ושטוף1/2 שעועית שחורה, סחוט ושטוף3שימורים ירוקים פלפלים צ'ילה, פרוסשימורים ירוקים פלפלים צ'ילה, פרוס425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, מנוקזותעגבניות מרוסקות, מנוקזות11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(יכול להיות או להרחיק)רוטב צ'ילה-שום (כגון Sriracha®)רוטב צ'ילה-שום (כגון Sriracha®)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עגבניות מרוכזמרק עגבניות מרוכז11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טאקו תיבול תערובתחבילת טאקו תיבול תערובת1בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada