קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

צ'ילי וו נקניק הודו מעושן

צ'ילי וו נקניק הודו מעושן
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, צ'ילי נקניק הודו מעושן עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. אם יש לכם שעועית צפונית, עגבניות משומרות, המבורגר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 39%, המנה הזו לא כל כך אדירה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צ'ילי נקניק מעושן פשוט, נקניק הודו מעושן עם פסטה, ו פיצה נקניק הודו מעושן.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שארל דה קזנוב טטה דה קובי ברוט. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
הבועות העדינות יוצרות חוט גדול על רקע זהוב. אף פירותי וטעמי סוכר שעורה ובריוש טעימים ומתמשכים. יין תוסס מאוד שהוא מאוד תכליתי. זוהי שמפניה בהירה, נוחה לכל צד!שמפניה זו משתלבת היטב עם רכיכות, מנות חזיר, גבינות עדינות ורכות ודגים עשירים.תערובת: 10% שרדונה, 30% פינו מיוניה, 60% פינו נואר