קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

צ'ילי חריף

צ'ילי חריף
המתכון צ'ילי חריף יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך סביב 1 שעה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 449 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב משרת 12 . מתכון זה מ טעם הבית דורש אורגנו, פפריקה, שיני שום וחרדל חום חריף. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 44%, וזה טוב. נסו תחרות צ'ילי שנתית 7: כניסה – צ'ילי צ' ילי חריף, צ'ילי חזיר חריף, ו צ'ילי מהיר ומתובל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים בקר ונקניק על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את שאר החומרים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 30 דקות, תוך ערבוב תדיר.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את סאנגר דה טורו קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
סנגר דה טורו קאווה
סנגר דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם תווי הדרים ואניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.מקסים כאפריטיף או בשילוב עם דגים ופירות ים.