קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

צ'ילי טאקו פופקורן

צ'ילי טאקו פופקורן
צ'ילי טאקו פופקורן הוא הר ד' אובר אמריקאי. מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 6 . אם יש לכם חמאה, תערובת תיבול טאקו, רוטב פלפלים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 12%, המנה הזו די גרועה. נסו פופקורן טאקו עם צ'ילי וליים, פופקורן טאקו, ו ילדים יכולים לעשות: בריא טאקו פופקורן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים חמאה, תיבול טאקו, רוטב פלפל חריף, אבקת צ ' ילי ומלח מתובל בקערה גדולה. מערבבים פופקורן ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלח מתובלמלח מתובל
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.