קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות37
מגזין

צ'ילי טקסס של נינה

צ'ילי טקסס של נינה
המתכון צ'ילי טקסס של נינה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 2 שעות ו -45 דקות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 604 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. לך לחנות ותביא שמן בישול, אורגנו, רוטב עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 80%. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 1-צ' ילי בסגנון טקסס, טקסס צ'ילי, ו טקסס צ'ילי.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול על אש בינונית; מבשלים את הסטייק, נקניק, בצל, פלפל ירוק, אדום, פלפל, פלפל צהוב ושום בסיר עד הבצל והפלפלים רכים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את עגבניות חתוכות לקוביות, רוטב עגבניות, מרק עוף, דבש ושעועית כליות; מביאים לרתיחה. אחד בכל פעם, מערבבים את פלפל קאיין, אבקת צ ' ילי, אורגנו, פלפל שחור, מלח וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל שחורפלפל שחור
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
דבשדבש
סוכרסוכר
מלחמלח
3
מפזרים את גבינת הצ 'דר לתוך הצ' ילי בקבוצות קטנות ומערבבים להמיס. להפחית את החום לטבח נמוך ואיטי על 2 שעות. לעבות על ידי ערבוב מאסה דרך צ ' ילי, ומבשל במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

ציוד

מרכיבים

1קילוגרםבשר בקר נתח בשר בקר, פרוס דקבשר בקר נתח בשר בקר, פרוס דק425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, שטוף סחוטשעועית, שטוף סחוט680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2(חוֹרֶף)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף6(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמאסה (קמח תירס)מאסה (קמח תירס)1בצל, קצוץבצל, קצוץ3(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן1פלפל צהוב, קצוץפלפל צהוב, קצוץ