קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

צ'ילי מהיר השני

צ'ילי מהיר השני
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? צ'ילי מהיר השני יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 259 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 13 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו מים, רוטב עגבניות, פלפלים צ'ילי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בכמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. נסו מהיר וקל צ'יפוטלה טורקיה צ' ילי עבור # יום ראשוןסופר צ'ילי לבשל, צ'ילי מהיר, ו צ'ילי מק מהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, מבשלים בשר על אש בינונית עד חום. מערבבים בצל ומבשלים עד שהבצל שקוף. מערבבים פנימה רוטב עגבניות, מים, שעועית בסגנון חווה, שעועית כליה, צ 'ילי, אבקת צ' ילי, אבקת שום, כמון ותיבול קייג ' ון. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת שוםאבקת שום
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
בצלבצל
רוטב ראנץרוטב ראנץ
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. מחנה ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מחנות ג ' וב אי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
מחנות ג ' וב אי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, קאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדר לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. קאווה טבע ברוט זה הוא מאוד תכליתי, כי אין מינון הוסיף, כך החומציות והבועות לנקות את החיך שלך אחרי כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.