קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות44
מגזין

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
המתכון צ'ילי קון קרנה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 784 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שוקולד חצי-מתוק, שמן תירס, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשוקולד חצי איכותי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות Semisweet שוקולד Pinwheel כקינוח. נסו נקי לאכול צ'ילי קון קרנה (סיר מיידי),

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Juve Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.