קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

צ'ילי רלנו של דונה אנה

צ'ילי רלנו של דונה אנה
צ'ילי רלנו של דונאן אנה יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 89 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קמח, קמח, ליברות של פרסקו קווסו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 38%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: צ'ילה רלנו רלנו חביתה, מטבל הארטישוק הירוק הירוק הטוב ביותר, ו אל תשכח את תבשיל ארוחת הבוקר של בייקון.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי בהשראת תווית. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי תווית השראה
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי תווית השראה
ורד וילארנאו ברוט רזרבה מיוצר מ טרפט, זן יליד, ו פינו נואר. הוא מזדקן במשך 15 חודשים על ליס. קאווה זו מראה צבע ורוד בהיר עם מורכבות ארומטית יפה על האף כולל פירות טריים כגון תות. על החיך טרי, חלק ופירותי עם זאת לא מתוק. אידיאלי עם מנות פסטה, פיצה, פאייה ופידאו. מגישים צונן מאוד.