קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות11
ציון בריאות34
מגזין

צ'ילי שעועית לבנה ועוף

צ'ילי שעועית לבנה ועוף
המתכון צ'ילי שעועית לבנה ועוף מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא מתאים להגשה ל 11 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 287 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך מרק עוף, שעועית חיל הים, garnishes: שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו שעועית לבנה עוף צ'ילי, שעועית לבנה עוף צ'ילי, ו שעועית לבנה עוף צ'ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד 5 המרכיבים הראשונים בתנור הולנדי; מביאים לרתיחה על חום בינוני גבוה, ערבוב מדי פעם. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Avinyo קאווה ברוט Reserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Avinyo Cava Brut Reserva
Avinyo Cava Brut Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס.