קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

צ'ילי שעועית קנליני

צ'ילי שעועית קנליני
צ'ילי שעועית קנליני נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני מרק. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 163 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם זרעי כמון, אורגנו, פלפלים צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו צ'ילי שעועית עוף וקנליני, Cannellini Beany צ'ילי לבן, ו מטבל שעועית קנליני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Marques de Caceres קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.