קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

צ'יפוטלה חזיר טאקו רך עם סלסה אננס

צ'יפוטלה חזיר טאקו רך עם סלסה אננס
Chipotle חזיר טאקו רך עם סלסה אננס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 333 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שמן קנולה, שאלוט, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. עם כפית ציון 67% המנה הזו מוצקה. נסו צ'יפוטלה חזיר טאקו רך עם סלסה אננס, טאקו סטייק צ'יפוטלה עם סלסה אננס, ו צ'יפוטלה צלוי טאקו חזיר עם סלט כרוב אדום ואננס סוכר חום (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סלסה, לשלב הראשון 7 מרכיבים בקערה בינונית; מערבבים עד מעורבב היטב. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להכין טאקו, מחממים שמן במחבת גדולה ולא דביקה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים 2 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף שום; לבשל 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים חזיר למחבת; לבשל 4 דקות או עד חזיר הוא כבר לא ורוד, ערבוב מדי פעם. מערבבים במרק ו 7 מרכיבים הבאים. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות. לחשוף; מבשלים 10 דקות או עד הנוזל כמעט התאדה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
7
מגישים תערובת חזיר עם טורטיות וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
סלסהסלסה
חזירחזיר
8
עבור הפעוט שלך: בעת ביצוע סלסה, לחתוך פירות נוספים לחתיכות קטנות בגודל ביס לתינוק. להשמיט את הפלפל השחור ופלפלים צ ' יפוטלה; לאחר הסרת החזיר של התינוק, ההורים יכולים להוסיף פלפלים בסוף רותח בשלב
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פלפל שחורפלפל שחור
פלפליםפלפלים
פירותפירות
סלסהסלסה
חזירחזיר
9
חותכים את החזיר לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
10
מגישים את חתיכות חזיר ופירות כמו מזון אצבע על צלחת עם טורטייה תירס מחומם.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
פירותפירות
חזירחזיר

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח טחוןתפוח טחון1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)צ'ילי צ' יפוטלה, משומר ברוטב אדובו, קצוץ (עלצ'ילי צ' יפוטלה, משומר ברוטב אדובו, קצוץ (על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)12עגבניות שרי, לרבעיםעגבניות שרי, לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה126-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טחוןאננס טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר tenderloin, לחתוך לאורך דק לרוחבבשר חזיר tenderloin, לחתוך לאורך דק לרוחב0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב פרוס דקבצל צהוב פרוס דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.