קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

צ'יפוטלה-טורקי פטל

צ'יפוטלה-טורקי פטל
טורקי צ'יפוטלה-פטל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 283 קלוריות. גשו לסופר וקנו רוטב אוכמניות, בצל, גבינת פרובולון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. נסו עוטפת הודו עם מיונז צ'יפוטלה, Thins כיס טורקיה Raspberry Chipotle, ו טנדרלוין הודו עם רוטב פטל-צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תהליך הראשון 3 מרכיבים במעבד מזון עד תערובת מעורבב וחלק.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מסדרים את טורקיה ואת הבא 3 מרכיבים באופן שווה למטה במרכז כל טורטייה. למעלה באופן שווה עם רוטב צ ' יפוטלה, ולהפשיל. תירגע עד שתהיה מוכן להגיש. אם תרצה, לחתוך חצי באלכסון לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
טורטיהטורטיה
טורקיה כולהטורקיה כולה
רוטברוטב
גלולגלול

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.