קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'יפס Adobo עם גבינת עיזים חמה סלסה כוסברה

צ'יפס Adobo עם גבינת עיזים חמה סלסה כוסברה
צ'יפס Adobo עם גבינת עיזים חמה סלסה כוסברה עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 115 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, כוסברה, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו צ'יפס Adobo עם גבינת עיזים חמה סלסה כוסברה, סלסה דרום מערבית חמה עם צ'יפס טורטייה, ו פיתות צ'יפס עם מטבל גבינת עיזים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.