קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

צ'יפס פריך אמנון, מלח וחומץ

צ'יפס פריך אמנון, מלח וחומץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל אמנון צ'יפס פריך, מלח N חומץ. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 531 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קמח, חלב, מלח וחומץ תפוצ'יפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. נסו מלח וחומץ צ'יפס דג מצופה-5 נקודות, סלט תפוחי אדמה מלח וחומץ, ו סלט תפוחי אדמה ובצל מלח וחומץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.