קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות אורגאנאטה

צדפות אורגאנאטה
והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 119 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו צדפות בעלות קליפה קשה כמו צדפות מנילה, אורגנו, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו צדפות אורגאנאטה, צדפות אורגאנאטה, ו צדפות אורגאנאטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל שום בשמן בסיר כבד עמוק 4 עד 6 ליטר מעל חום נמוך בינוני, ערבוב, עד השום הוא ריחני, על 1 דקה. מערבבים עגבניות 1/2 כף אורגנו ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד עגבניות לשבור, 4 עד 5 דקות. מתבלים עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים צדפות, מערבבים היטב את המעיל, ואז מכסים את הסיר בחוזקה, ומגבירים את החום לגובה בינוני. לבשל, ערבוב פעם אחת, עד צדפות פתוחות, 5 עד 7 דקות. (להשליך כל צדפות שלא נפתחו לאחר 7 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בעוד צדפות מתבשלות, לזרוק יחד פירורי לחם, גרידה, ונותר 1/2 כף אורגנו. מחלקים צדפות ומיצי פאן בין 4 קערות רדודות, ואז מפזרים פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
אורגנואורגנו
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.