קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות23
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

צדפות ים בגריל עם אבוקדו-תירס להתענג על טורטיות פריך

צדפות ים בגריל עם אבוקדו-תירס להתענג על טורטיות פריך
צדפות ים בגריל עם תבלין אבוקדו-תירס על טורטיות פריך נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 49 גרם של שומן, וסך הכל 717 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא כוסברה, מיץ ליים, צ'יפס טורטייה קמח מטוגן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: צדפות צרובות עם תירס, בייקון ותבלינים אבוקדו, סלמון בגריל עם תירס, עגבניות, ותבלינים אבוקדו, ו סלמון בגריל עם תירס, עגבניות ואבוקדו.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
עבור הצדפות: גריל Preheat.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מברשת צדפות עם שמן ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם. גריל את הצדפות במשך 2 דקות בכל צד. סדר טורטיות על מגש הגשה, מעל כל אחד עם שכבה של הנאה ו 1 צדפה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טורטיהטורטיה
צדפותצדפות
להתענגלהתענג
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.