קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות53
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות עם ברוקולי אונס (

צדפות עם ברוקולי אונס (
צדפות עם ברוקולי אונס (הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 202 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא את פסאטה, תרנגול ניו זילנדי, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 96%. נסו מוקפץ ברוקולי Rabe עם שום וצ'ילי (אונס Fritte), ספגטי עם צדפות וברוקולי, ו צדפות מאודות מתובלות עם ברוקולי סיני ואטריות פנציט (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת סאוט 12 עד 14 אינץ', מחממים את השמן ואת השום על חום בינוני עד השום הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את אונס הברוקולי ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את התרנגולים, passata, יין לבן, פתיתי צ ' ילה, כיסוי, ומבשלים 7 עד 8 דקות, עד שכל הצדפות רק נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
4
מתבלים במלח ופלפל ושופכים לקערת הגשה ומפזרים פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו