קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

צדפות צ'וריסו

צדפות צ'וריסו
צדפות צ'וריסו הן חלב חינם מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 969 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי כוסברה, צ'וריסו, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: המרכיב הסודי (צ'וריסו): צ' וריסו מאודה מולים וצדפות עם שעועית לבנה, צדפות עם צ'וריסו, ו צדפות מאודות עם שמן צ'וריסו.

הוראות

1
בעציץ כבד מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן קנולה ומבשלים את צ ' וריסו במשך 3 עד 5 דקות, או עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל, הפלפלים, המלח והשום ומבשלים 4 עד 5 דקות, עד שהבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיף את פתיתי צ ' ילי jalapeno ומבשלים 2 דקות יותר. ואז מוסיפים את הטקילה ומניות העוף. מביאים לרתיחה ומוסיפים את הצדפות וכוסברה קצוצה. מכסים בחוזקה ומבשלים עד שכל הצדפות פתוחות, 8 עד 10 דקות, ערבוב פעם אחת. זרוק כל צדפות שלא נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
טקילהטקילה
צדפותצדפות
4
בעוד הצדפות מהבילות, טפטפו את הלחם בשמן זית, צלייה או גריל עד פריך, כ -45 שניות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מחלקים את הצדפות לתוך 2 קערות רדוד המשרתים ומצקת את נוזל הבישול על גבי. לסחוט את הלימון על הצדפות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
6
מקשטים בלחם ובכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
לחםלחם

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1sprigכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט3שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרע, קצוץ דק חלפיניוזרע, קצוץ דק חלפיניו0קליפות מלימוןקליפות מלימון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות littleneck, שפשףצדפות littleneck, שפשף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמניות עוף (עמוד 362 או דל נתרן חנות-קנה)מניות עוף (עמוד 362 או דל נתרן חנות-קנה)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים4פרוסותלחם שאור כפרילחם שאור כפרי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתוך לקוביות צ'וריסו ספרדית, מעטפת הוסרהחתוך לקוביות צ'וריסו ספרדית, מעטפת הוסרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטקילה, לבן מועדףטקילה, לבן מועדף

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.