קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות צרובות עם פנצ'טה מעל אבוקדו ווסאבי

צדפות צרובות עם פנצ'טה מעל אבוקדו ווסאבי
מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 28 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. אם $2.11 למנה נופל בתקציב שלך, צדפות צרובות עם Pancettan מעל אבוקדו ווסאבי יכול להיות סופר ללא גלוטן וקמאיות מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך פלפל, חמאה, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו צדפות צרובות מחבת עם אספרגוס ופנצ'טה, צדפות צרובות עם פנקטן וכרוב ניצנים, ו צדפות צרובות עם אפונה הצמד ו Pancetta (מתכונים דומים).

הוראות

1
חצי את 3 האבוקדו ולהסיר את הבורות. כפית בשר למעבד מזון ולהוסיף ווסאבי, מיץ לימון, מלח ופלפל, לפי הטעם. תהליך עד שזה עקביות חלקה. מכסים ומניחים במקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
אבוקדואבוקדו
ווסאביווסאבי
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מחממים מחבת על אש בינונית. קוק pancetta עד פריך ושומן שניתנו.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר pancetta מחבת הזמנת השומן ולהוסיף חמאה ושום. לאחר שהחמאה נמסה, מוסיפים את הצדפות למחבת וצורבים בעדינות עד שהשחמה קלה. בערך דקה אחת לכל צד. כף כמה מחית אבוקדו על כל צלחת, לארגן pancetta על גבי ואחריו צדפות צרובות. קוביות הפלפל האדום שלך דק ומקשטים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פנצ ' טהפנצ ' טה
צדפותצדפות
אבוקדואבוקדו
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.