קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות26
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי חמאת בוטנים שוקולד

ציפוי חמאת בוטנים שוקולד
ציפוי חמאת בוטנים שוקולד עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים של התבלינים שלך. מתאים ל-26 מנות. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 81 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. אם יש לך חלב, חמאה, סוכר קונדיטורים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 7 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). נסו בטי קרוקר ריס חמאת בוטנים ועוגות חטיף שוקולד עם ציפוי חמאת בוטנים, עוגת שוקולד עם שוקולד חלב-ציפוי חמאת בוטנים וחמאת בוטנים שבירה, ו עוגת שוקולד עם ציפוי חמאת בוטנים וציפוי חמאת בוטנים שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וחמאת בוטנים עד שהיא בהירה ואוורירית. מקציפים וניל. מערבבים פנימה את הסוכר, הקקאו, המלח ומספיק החלב של הקונדיטורים בכדי להשיג עקביות מתפשטת.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)