קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

ציפוי עוף מטוגן

ציפוי עוף מטוגן
ציפוי עוף מטוגן דורש בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 14 גרם חלבון , 24 גרם שומן , ובסך הכל 347 קלוריות . מתאים ל-12 מנות. תמורת 74 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם אורגנו, מלח, טימין וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 37% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תערובת ציפוי עוף מטוגן , במיה מטוגנת עם ציפוי פרמזן פריך , וציפוי קורנפלקס לעוף .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. אחסן בכלי אטום במקום קריר ויבש עד שנה.
ציוד שתשתמש בו
40 בייגלה מיניאטורי, חצויים40 בייגלה מיניאטורי, חצויים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב עוף מטוגן עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. אתה יכול לנסות את Perrier-Jouet Grand Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.