קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צלעות חזיר אפויות לחים בפירורי לחם ברוטב פטריות

צלעות חזיר אפויות לחים בפירורי לחם ברוטב פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר אפויות לחים בפירורי לחם ברוטב פטריות. מנה אחת מכילה 609 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם ביצים, פטריות, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר אפויות לחים בפירורי לחם ברוטב פטריות, צלעות חזיר בפירורי לחם עם רוטב שמיר שמנת חמוצה, ו שבת עם רייצ'ל ריי צלעות חזיר עם רוטב שמנת מרווה.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות, מנוקזות היטבפטריות פרוסות, מנוקזות היטב1צביטהפלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)610אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרם, לא מומלחמרק פטריות מוקרם, לא מומלח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (יכול להשתמש 3 כפות יותר)יין לבן יבש (יכול להשתמש 3 כפות יותר)2largesביצים, מכותביצים, מכות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשים מתובלים (ראו פירורי לחם איטלקיים יבשים ומתובלים של קיטנקל)פירורי לחם יבשים מתובלים (ראו פירורי לחם איטלקיים יבשים ומתובלים של קיטנקל)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)שמןשמן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית)גבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית)6צלעות חזיר (אין להשתמש בצלעות חזיר מטוגנות)צלעות חזיר (אין להשתמש בצלעות חזיר מטוגנות)11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.